Üdvözöljük
Önt, a RefillParadise.hu webáruház
*
Ezt az email-t azért kapja, mert feliratkozott a www.RefillParadise.hu
hírlevelére. Kéretlenül nem küldünk levelet, a címét nem adjuk ki senkinek. |
Ön
is sokallja a tintapatronok árait? |
Aktuális
témánk:
Hogyan hozhatja ki a RefillParadise Partnerprogramból a legtöbbet?
Az utóbbi hetekben látványosan megnövekedett a RefillParadise Partnerprogramban
résztvevők száma. Nekik kívánunk hathatós segítséget nyújtani abban, hogy
minél több jutalékot tudjanak keresni a weblapjukkal vagy egyéb hirdetési
módszerükkel.
Mint azt már bizonyára Ön is olvasta, a RefillParadise Partnerprogramban
bárki ingyenesen részt vehet, ajánlhatja másoknak a gazdaságosabb nyomtatás
lehetőségét, mi pedig jutalékot fizetünk minden olyan - Öntől érkező -
látogató után, aki feliratkozik az ingyenes Hírlevelünkre. Minderről a
www.refillparadise.euceg.hu/partnerprogram.htm
oldalon talál részletes információkat. (Másolja be a böngészője címsorába!)
Nézzük, hogy ha Önnek van egy weblapja, akkor hogyan tud még többet kihozni
a Partnerprogramból, hogyan tudja növelni a megkeresett jutalékát:
1.) Növelje meg a weblapja látogatottságát.
Ha több látogató érkezik a weblapjára, akkor azok száma is megnövekszik,
akik kattintani fognak a reklámszövegére, a partnerlinkjére. Az Interneten
sokféle módszert talál erre, de talán az egyik legfontosabb, hogy gondoskodjon
arról, hogy a weblapja - jó és hatásos címsorral - regisztrálva legyen
minél több tematikus linkgyűjteményben. A legismertebb ilyen linkportál
a www.startlap.hu, a www.lap.hu tematikus linkgyűjtemény-rendszer
ma már többezer témában áll az olvasók szolgálatára, így Ön is megtalálhatja
mindazt a ... .lap.hu aloldalt, amelybe célszerű lenne felvetetni
a weblapját. Az oldalak alján talál egy Linkajánló-t, azon keresztül tudja
ajánlani a weblapja címét az adott oldal szerkesztőjének. Ezen kívül természetesen
több tucat egyéb linkgyűjteményt is talál az Interneten.
2.) Növelje meg a weblapján a partnerlinkje láthatóságát.
Tegye ki több helyre is, feltűnő helyekre, feltűnő módokon. Tegye
ki több különböző szöveggel. Törekedjen arra, hogy ne tűnjön 'egyértelműen
reklám'-nak, mert az emberek szeme az ilyent automatikusan elkerüli.
3.) Növelje meg az átkattintási arányt.
Egy jó link-szöveg csodákra lehet képes, míg egy rossz, reklámízű
link akár igen rossz átkattintási arányokat is produkálhat. A jó reklám
az, ami őszinte, pontosan azoknak szól, akiknek a problémájára megoldást
tudunk nyújtani, nem tűnik reklámnak, odavonzza a tekintetet, kíváncsiságot
ébreszt és átkattintásra ösztönöz. Nem feltétlenül csak egy link lehet
ez, megteheti azt is, hogy egy kisebb - pl. pár soros - cikket ír, amely
pontosan azoknak az embereknek az érdeklődését kelti fel, akiknek a weblapunk
szól, azaz a nyomtatótulajdonosokét, azokét, akik sokallják a patronok
árait. Ébressze fel az emberekben szunnyadó érzelmeket, hasson rájuk úgy,
hogy komolyan vegyék az olvasottakat. Ha a weblapja tegező hangvételű,
akkor ez a szövege is tegező legyen. Ha speciális rétegnek - pl. fiataloknak
- szól, akkor a stílusa is ehhez igazodó legyen.
Például ha csak egyszerűen kiírná a weblapjára, hogy "Tintapatron
utántöltő készletek kaphatók!", az egy elég rossz linkszöveg lenne,
senkit nem érdekelne igazán. De pl. egy ilyen szöveggel sokkal hatékonyabb
lehetne a hirdetése:
"Sokallja a tintapatronjai árát? - Most VÉGSŐ CSAPÁST mérhet rájuk!
- Ingyenesen megtanítjuk arra, hogy Ön is Ötödáron nyomtathasson egy Életen
át! - Kattintson most!"
Sőt, ennél jobb linkszövegeket is ki fog tudni találni. Legyen kreatív,
próbáljon ki többféle szöveget is!
4.) Növelje meg a hírlevél-feliratkozási arányokat.
Ha a megfelelő embereket szólítja meg a reklámszövege, ha kellő mértékben
fel tudja kelteni az érdeklődésüket, ha kellően meg tudja mozgatni az
érzelmeiket, ha tudatosítani tudja velük a kínálatunk értékét, akkor az
emberek egyre nagyobb hányada fog feliratkozni a RefillParadise Hírlevélre
is, ami Önnek jutalékot jelent.
5.) Használjon olyan hirdetési módszereket, amelyek magas átkattintási
arányt eredményeznek.
A mai világban, ahol hatalmas a 'reklámzaj', a 'vásári zsivaj', újabb
és újabb módszereket kell találnunk arra, hogy az emberek felfigyeljenek
az ajánlatunkra. Egy ajánlat lehet akármennyire jó, eredményezhet akármekkora
előnyöket, ha a 'vásári zsivajban' senki nem hallja meg, akkor nem jut
el azokhoz, akiknek ez az előny értékes lehet. Fontos tehát, hogy az üzenete
eljusson az emberekhez, felfigyeljenek rá.
A szöveges linkeknek - meglepő módon - magasabb az átkattintási
aránya, mint a különféle grafikus bannereknek. Ennek az oka az ú.n.
'reklámvakság' jelenségében keresendő, azaz az emberek figyelme ma már
automatikusan egyre inkább elkerüli mindazt, ami 'nyilvánvalóan reklám'.
Viszont felfigyel minden olyanra, ami szokatlan, váratlan, érdekes, meglepő.
Ez okozza a felugró ablakok nagy átkattintási arányát is. Ha Ön még nem
jártas a felugró / beúszó ablakos hirdetések készítésében, de a weblapját
saját webszerkesztővel készítette (azaz nem GPortal-os, Mlap.hu, SokOldal.hu,
HuPont.hu és hasonló weblapszerkesztő rendszerekkel), akkor az Impact
Popup programmal könnyedén tehet a nyitóoldalára nagyon látványos
beugróablakot. (Az Impact Popup programot - amely egy 47$,
azaz kb. 9000.- Ft értékű szoftver - a www.nyomtassotodaron.euceg.hu
oldalon ajándékba kapják a Minitanfolyam olvasói.) Ennek a programnak
a használata látványosan megnövelheti - akár a tízszeresére is - a weblapjáról
átkattintó látogatók arányát!
Ha nincs lehetősége felugró ablakot tenni a weblapjára - mert pl.
valami olyan webszerkesztő rendszerrel készítette, amely erre nem ad lehetőséget
-, akkor érdemes a látogatott tartalmi oldalakra - és természetesen a
főoldalra - különféle kis cikkeket írni, amely pontosan azoknak az embereknek
szól, azoknak kelti fel az érdeklődését, akik később a Hírlevélnek is
olvasói lehetnek. Egy-egy jól sikerült, látványos
illusztrációval ékesített kis keretes
cikk-kezdet, amely pont akkor szakad félbe, amikor a legérdekesebb lenne,
és csak egy "Tovább >>>" linkre kattintással tudja
az olvasó kielégíteni a kíváncsiságát, kimagasló átkattintási arányokat
tud produkálni. A "Tovább >>>" link természetesen
az Ön partnerlinkjét tartalmazza, így a látogató rögtön a RefillParadise
weblapját tudja olvasni, ahová az Ön partner-azonosítójával érkezett...
Ezzel az ötletgyűjteményünkkel szeretnénk segíteni Önt abban, hogy ne
csak pénzt takarítson meg a patronjain, hanem pénzt is keressen azzal,
hogy segít nekünk abban, hogy minél több embernek segíthessünk!
További sok sikert
és gazdaságos nyomtatást kívánunk!
"Már
többször vásároltam Önöktől utántöltő készletet HP nyomtatóhoz,
és MAXIMÁLISAN meg vagyok elégedve a minőséggel. Úgy a szolgáltatáséval,
mint a festékével!!!" |
"Most
találtam rá a weblapjukra, pontosabban egy ismerősöm ajánlotta. Én
személyesen még nem próbáltam az utántöltő kitteket, de ő már régóta
használja és nagyon elégedett vele, így én is rövidesen kipróbálom.
Előtte még kérdezni szeretnék pár dolgot..." Ábrahám Tibor |
"Köszönöm
a patrontöltés kapcsán nyújtott telefonos segítséget! Ilyen kiszolgálással
még sehol sem találkoztam!" Tamásiné H. Katalin |
Ha
az ismeretségi körében van valaki, aki fel tudná használni a kedvezmény-kupont,
vagy akinek szeretne segíteni a nyomtatási költségeinek csökkentésében,
kérjük, küldje el neki az egész hírlevelet. Ezzel
nem csak az ismerősének segít pénzt megtakarítani, hanem nekünk is segít,
hogy minél több embernek segíthessünk gazdaságosabban és környezetkímélőbb
módon nyomtatni.
Kedvezménykupon, amelyet a rendelésébe be tud másolni:
A 2010. április végéig - illetve a májusi első hírlevelünkig
- érvényes 5%-os kedvezményt az ink-mate
minden típusú utántöltő kittjére a következő kupon-kóddal veheti igénybe:
Utántöltő-5%-UrsulaAndress-04
(Tipp:
Kérdezze meg az ismerőseit is, hogy milyen nyomtatójuk van, segítsen nekik
kiválasztani a szükséges utántöltőt, így együtt tudják megrendelni azokat...
Így az egy főre eső postaköltséget is csökkenteni tudják!)
A megrendelésébe feltétlenül
írja bele a kedvezmény-kupon-kódot,
mert csak ezzel jár Önnek a kedvezmény. A kedvezmény-kupont átadhatja
ismerőseinek is, tehát mindannyian felhasználhatják egyszerre is. (Sőt,
ha együtt rendelnek, akkor még az egy főre eső postaköltségük is csökken!)
További sok sikert és gazdaságos nyomtatást kíván:
A www.RefillParadise.hu csapata,
a NETREND Bt.